7.11.12

you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one



antara perkara paling lahanat kena buat yakni memujuk orang kena pula orang itu merajuk macam singa lapar setahun disua zirafah yang baru 5 minit tumbang tapi dia tetap tak makan. ego tinggi cecah bulan.

nak jaa cakap depan depan hidung manusia jenih ni......




"mau ego pi jadi divider jalan aa. bedoza mai nak langgaq dok tercangak lagi tang tu"
















9 kali pukul:

Diyana Munira said...

Yeah! Nub sudah kembali :D

the malay male said...

Sedap lagu tuu

lavender harum wangi said...

pukoi kang hang ni nub!

Wadi AR said...

hang nak pujuk marka ka nub

si robot comel said...

peewwiit nub kembali,hoyeahh!

zuhaida said...

eh, lamanya aku tak baca blog kau ni.
kau punya perumpamaan singa lapar tu kelakar. hahah :D

capt. keon alhan said...

\O/ lompat tinggi-tinggi, happy gila ni, nub dah kembali, rasa nak buat kenduri. :D

Jurnal Murahan said...

amboi, cenge.. i loikee

meoww

ahahah

Cik Peliks said...

boleh tahan lah ...huhu...^^