26.4.11

Tiba-tiba aku tertanya..


Haiyh memang aku geram. 


Geram sampai abeh aku pukoi2. Geng arnab aku 3 ekoq tu la..Tengah minggu exam lagu ni depa dok buat muka comey kat dalam sangkaq. Manalah aku tahan. Terus aku amek depa aku pukoi-pukoi manja, aku hawen hawen, aku wrestling sama depa. Kena tibai sikit buat muka manja. hareeyyy. kuat main tipu! 



Sedang aku dok tibai arnab2 aku tu, aku nak tertanya pasai 1 benda...


Ampa dulu kecik2 pernah x kena denda dengan mak pak ampa? Pasai ampa buat salah ka..takkan la dulu kecik2 semua skema kot. Muhong kuat aiyhh. nampak benor nipunyerr.. ceq sorang jaa kecik2 dulu skema. sampai ke besaq skema. toi dak?toi dak?




Jadi apa jenih dendaan/pukulan/pengajaran yang pernah makpak ampa bagi kat ampa?



13 kali pukul:

ikha said...

kena rotan kaw2 pnya sbb nakal sgt..hu -.-"

UNA budak BAEQ said...

bukan kecik jeh sampai sekarang mak aku masih amalkan dah la denda pelik2 mcm tak bagi pakai selimut tebal kalao aku tak kemas loker =.=
alah rotan2 tangan tu biasalah . aku anak baik tak selalu kena . wahaha tapi selalu kena ugut je . kejam lah ibu . suka ugut-ugut

*jgn nak cerita pasal arnab sgt ! aku jelez !

nabila izyani said...

budak tak nakal tak pernah kena rotan..ahaha

nub , bak arnab sekor.

kiz said...

denda tak pernah laa...penampaq ada laa..huhu.

KAMIHIDUP said...

kena tibai dengan getah paip.

Feza said...

kena kejar ngn abah keliling rumah dgn paip getah sebab malas mandi.

aliarosli said...

waaaaaaaaaaa,aku dah cakap

jangan cite pasal arnab

grrrrrrr,nak gak arnab comel

ek? aku skema

hahahahhahhahah, rotan ngan cubit tue jekot

ira-yoshida said...

aku pnah kena rotan sbb slalu sgt kuar rumah ms kcik..

then smpi skrg ak mls kuar umah..

haha

JP Nurul said...

kena cubit kat peha sampai naik biru....huhu

cik anum said...

hahaa, dlu wktu kcik2 slalu
kena rotan sbb g uma jiran tak bitau. ka3

Shamsuddin Amin said...

tali pinggang bertatoo di betis...
sebulan woo tahan saket... huhu

Santan berlada : Bowling :: sejarahnye...

apex said...

kena rotan sebab merayau tak bg taw parents....kne cubit, lempang...huhu~

afuan shah said...

pling sedih kena sepak@taboh kat muka...biru bibir n pp..pergh..memang x kuaq maen pastu...adooyaii...