14.5.11

Kedah lagi stai abaq ang.


Orang Keyyel : eyh dalam banyak-banyak negeri, negeri apa paling sempit haa?


Man anak Kedah : Mestilah Perak.

Orang Keyyel : Kenapa?

Man anak Kedah : Tak cukup tempat sampai kena dok tang Parit, Dinding, Lumut, Titi...Perak la an?an?an?



Karim anak Perak : huh, salah! Kedah lagi sempit. 

Man anak Kedah : Aik awat pulak dah?


Karim anak Perak : Deme tu dah takde tempat sangat nak duduk sampai kena duduk kat Kota Sarang Semut. Dah tu takde keroje sangat, pegi Tikam Batu. 






*perhh stai naa. harharhar

14 kali pukul:

UNA budak BAEQ said...

penang habaq hang lagi staii . nageri paling kaya ada pulau mutiara , ngehngeh . butter pon banyak kat butterworth .

QamaYaya said...

hahahaha....ceq sensetif bab2 LUMUT ni... :P

IMANSHAH said...

kelantan lagi kaya..asyik jam je..sebab banyak benor keta

nida husna said...

org kedah mmg style baq hang..haha

tieha ismail said...

wakakak...ang ka yang dok kota sarang semut tuh? lawak lawa lawak...

Sca Ndx said...

denng. kota sarang semut.
ok tergelak gak. hehehhe

Fyqa said...

HAHA. cenggitu pon bole.

Siti Mashitah Saidin said...

aku rasa nak lepaq ang kat baling ja, nub... hahaha

meo said...

harharharharhar harunsalimbachik!

Aimi dan Pakcik Hashim said...

hahaha
aku pernah sampai kota sarang semut tu

iniialahaku said...

2dia baq hang...sib baik aku dok Jitra...hahaha...

KODOKECIK™ said...

mengong2...hehhe...stai baq ang....hahha

aliarosli said...

melaka miskin

durian bagi orang tinggal satu jadi durian tunggal

hahhahha, banyak lagi tempat, malas nak pikir

shereena said...

stai la kedah.hahaha