9.9.11

BikiniFairy


(bukan kisah retis Kilafairy)


2000

Sara sedia untuk tidur yang sebenar selepas mendengar lullaby yang diceritakan oleh Mak Senah bibik janda anak tiga. Entah kenapa malam itu dia susah betul mencari pintu tidur yang selalunya pabila dibuka akan membuaikan mimpi-mimpi riangnya, seorang cilik berusia 4 tahun. Dia pejamkan mata, difikir yang indah-indah dan tiba-tiba terlihat cahaya keputihan teramat, silau, pedih, menusuk sehingga kerut kelopak mata menahan. Mata masih terpejam. Kepedihan mata kini maksimum sehingga cahaya putih terus hilang. 

Mata dibuka. Ia terus saja disilaukan lagi. Tangan  diangkat meredupkan pandangan.Terlihat wanita kecil umpama miniature bersayap datang menghampiri.

"awak siapa?"

"jangan risau Sara sayang, saya Fairy awak"

"saya tak mintak awak datang. awak keluar sebelum saya nangis jerit panggil mama...atau polis!"

"awak takkan boleh sayang. saya punya kuasa untuk buat apa saja pada awak. tapi saya Fairy awak, saya akan jaga awak sehingga tiba masa nanti. saya ini cantik, comel kan. macam puteri yang awak suka. Sara sayang, saya akan ajar awak bagaimana menjadi cantik macam ni"

"heee. nak! nak! Sara nak jadi princess"

"Iya.tidurlah sayang, Sara ada sepenuh masa dalam hidup ni untuk jadi macam Fairy.." terus saja dihembus angin magik bling-bling ke muka Sara. separuh saat, Sara terus lelap.





Keesokan hari,bulan dan tahun terus dinikmati Sara bersama Fairy. Ajaran Fairy bukan kepalang, Sara pula memang seorang kanak-kanak cemerlang. Apa yang disuruh, tiada satu pun yang tidak berjaya dipatuh.



"Fairy fairy, kenapa awak pakai macam tu? apa nama pakaian tu? cantik sangat"

"ini bikini namanya sayang. tengok, tutup buahdada dan vagina saja. Sara pakailah begini selalu. boleh jadi cantik dan disukai ramai lelaki"

"ramai orang suka? bestnyeerr!"






2011

Sara kini 15 tahun dan macam-macam sudah dipelajarinya. Semua Fairy yang ajarkan. Kawan-kawan lain menelaah video pelajaran sains, dia gian untuk menonton video "biologi". Kata Fairy, ini yang penting bila besar nanti. Ilmu lain tak berguna. Zina sudah jadi benda biasa bagi dia. Dah ramai lelaki yang merasa kewanitaannya. Mula-mula dia bingung apa yang pentingnya, tapi Fairy yakinkan. Sara perlu buat macam tu dengan lelaki, barulah nanti bila besar akan jadi pujaan di mata lelaki. Juara antara semua wanita! Sara bukan menurut secara dipaksa dera, dia malahan suka menjadi demikian. Semakin lama semakin sedap, semakin sangap. 

Di bilik, tiada lain pakaiannya selain bikini. Lelaki nafsu durjana menelefon, panggilan video yang Sara lebih idamkan. Sambil berbikini dia menaikkan nafsu sedap sendiri, mengerang sendiri, merasa geli-geli badan sendiri dengan bantuan jantan nafsu durjana. Bila berjumpa setan topeng manusia bergelar jantan, turn-on yang dipilih Sara ialah berbikini di awal "peperangan dua galaksi". 

Fairy kini bersandar di kerusi malas, goyang kaki diamkan sayap. Sara 90% pass, katanya dalam hati.






2014

Sara sudah 18. Lesen P kini sudah sah bertukar CDL. Tak perlu lagi cop merah di badan yakni pantauan ibubapa bila hendak ke mana-mana. Dia remaja. Bebas dan terus lemas. Fairy cuma menunggu detik dan tika. Sara cuma 10% sahaja lagi sebelum dia boleh berkata "mission accomplished!" 


Suatu malam Sara tidur terlentang setelah penat 3 round dengan boyfie baru. Dalam lenanya yang letih melempias nafsu, datangnya mimpi tak dijangka sedang membawa misi. Cahaya merah menyala seperti api terbakar marak. Sara menjerit dalam mimpinya sendiri. Muncul ribuan Fairy-fairy yang lain. Setiap seekor berwajah hodoh, bersayap tajam bergerigi, bertaring sampai ke bawah gusi. 


"Sara. masanya kini tiba. Kau adalah Kami. kini Fairy merekrut ahli baru iaitu Kau, MVP antara ribuan pelapis yang lain. menjadi Fairy yang bakal melatih kanak-kanak cilik yang lain"

Sara cuba meronta. Tak berdaya. Bingung habis lunak fikiran. Dimana BikiniFairy yang katanya pelindung di kala bahaya menghimpit.


Fairy bermuka paling hodoh datang dan menyeru..


"Tidurlah Sara....tidurlah sayang................."




HAAAAHHHHH!!!! Sara terus terjaga dan membangunkan badan dari tidur. Dipandangnya badan sendiri. Kecil, bersayap, bling-bling, tak berpakaian dan cuma
 BERBIKINI!





*for ZineSatuMalam entitled Pari-pari

30 kali pukul:

Anisa Hang Tuah said...

imaji T_T

EnciK AxixOu said...

t'baik bro . Cerita penuh dgn pengjran . Boleh masuk dalam kisah2 teladan neh

Penggemar Coklat said...

ahahaha... kisah fairytale bikini

miratun madihah said...

Oh bikinifairy.

nub said...

nis : =)

axixou :kalau orang paham lah..haha

coklat : eheh

eton : kawan hang la tu. harhar

i am S!L4H.. said...

erkkk!

Alip Apai said...

OMG! Bikini!

Rara. said...

bikini fairy tu mesti setan kan? hoho

Wadi AR said...

lu suke bermimpi aneh.

Umie Artoqiemie said...

imaginasimu tahap maksima.

FariehanIbrahim [LBC] said...

ahahaa..imaginasi terbaek kot! xD

naissss x)

sleeping_maniac90 said...

otak ko bole bfkir mmg tnpa batasan hehehehe

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Aq tringat lady gaga je hohoho..

Diyana said...

Aku betul2 jerit dowh bila habis baca ni.

Okay2, not really jerit tapi secara emotional memag jerit ala2 Home Alone.

Gila scary fairytale ni.

izzana said...

hmm una rasa cerita ni paling kreatif yang nub buat.. btw.. bikinifairy tu mc syaitan kan? or the red lady

mierassayunk said...

kreatif.. haha best

Taufiq Tiramisu said...

babi. tetibe plak aku stim baca ceghite ang nih. haha

MaiRa QuEeN said...

nice story...bagus sgat2...

niniem◕‿◕ said...

hanya mampu tersenyum :):)

Solihin Zubir said...

pergh! tinggi imaginasi hg nub.. lama x baca entry hang.. ni yg terbaek dan stim aku pnah baca.. ehhh..

Khuzrin Kamarudin said...

Nub,.. aku nak berguru dengan kau...

aleen aiden said...

pasti kisah kilafairy tidak seperti ini kan?keh3

matahari said...

serius best!!!

nub said...

@matahari =))

nub said...

@aleen aiden wow,kilafairy. hehek

nub said...

@Khuzrin Kamarudin hang la ajaq aku oo...

nub said...

@Solihin Zubir oi apa stim2. hahaha

nub said...

@niniem◕‿◕ =))

nub said...

@MaiRa QuEeN hehe. selaamnat dtang =)

nub said...

@izzana ok una dapat tangkap dah tu =)