19.9.11

saiz S jaa??

Suatu hari Karman menemani kawannya Karim ke sebuah pusat beli-belah terkemuka untuk membeli pakaian dalam lelaki(lebih tepatnya boxer).



Karman :  laa pasaipa hang ajak aku mai sini nih, ajak la awek hang.

Karim  :  uih hang gila apa, mana boleh.

Karman :  awat pulak?

Karim  :  iyalah, aku ni sebenaqnya boxer saiz S kot...

Karman :  laah, nak kalut apa nya. wey hang tau dak, aku ni seumoq hidup tak pernah pakai boxer. asyik pakai sependar jaa. teringin la pulak nak beli boxer.

Karim  :  haa orait la tu. jom kita beli, hang amek satu aku amek satu. hang selalu pakai saiz apa?

Karman :  aku saiz S oo. elok la ni, lain habeh dah saiz S jaa yang tinggai.



Karim  :  Uiyh. tak boleh oo. hang gila pa, nanti kita nak bayaq kat awek cashier tu, dia gelakkan kita lagu ni...

"kihkihkih, saiz S jaa?"



Karman :  ha ah, betoi gak naa. mesti dia ingat kita punya kecik an.

Karim  :   tu la pasai aku tak bawak awek aku mai sini...




Tanpa disedari, tiba-tiba datang seorang gadis comel pekerja di situ mengejutkan mereka..




Gadis comel :  errmm, awak berdua cari saiz apa nih?



Karman dan Karim  :  triple XL!!



harharhar

50 kali pukul:

Cik tikah said...

macam lucah tapi lawak. hahaha...

Tulus Sweet said...

err...tatau patut komen ke tak. huhu

ZWAN SABRI said...

HAHA.. Jenoh mengelebeh boxer tu depa pakai.. HAHA


MySuaraBlog: Hantu Bonceng Hina Islam?

Siti Mashitah Saidin said...

hahahaha! bengong!

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said...

Hahahaha....

Rara. said...

hampeh betoi. bengong gilaa.

tieha ismail said...

hoho sengal!

Alip Apai said...

Haha. Size doesn't matter la bro..

KAMIHIDUP said...

wahaa.

nub said...

@Cik tikah harhar. x maksud lucah pun ni, cuma maknanya depa ni kalut sangat dengan saiz S tu.padahal saiz dibuat berdasarkan saiz pinggang.

S 27-30
M 30-32
L 32 - brpa2 tah
XL dan XXL utk yg berbadan besaq2 lagi.

=)

nub said...

tulus : haha. awat, saiz S gak ka? harhar.men2 ja uuit

zwan : janji depan awek depa kelihatan besaq. haarhar

sms : =)

ain : aku tau hang paham. hakhak

rara : harhar

tieha : balik tanya abang hang saiz apa. harhar

alip : malangnya ramai tak memahami naa..

kamihidup : =)

wawa meiko said...

Hahahaha . Aku suka tang spontan habehhhhh , TRIPLE XL . bapak ler besar :P

Kihkihkih ~

nub said...

wawa : ahaha. deng!

sleeping_maniac90 said...

konpom londeh bile pki hahaha...

call me cat said...

tak senonoh hahahaha

izzana said...

eeeeeeeeeeeeee lelaki mmng cmtu eah? hahaha lawak gila la nub.. sbnrnya prmpuan tk kesah pun.. ambik thu pun x kot.. ni dh bce bru terpkir.. hahaha >.<

C I K . F Y Z A said...

isk3.. lelaki2..

strawberrycincau said...

erk! nakainyaaaa.. hahaha

Azyan said...

saya masih budah sekolah.Hahaha
awat asyik nama karman?

farah izwani said...

kahkah.
hamek kau melondeh.

miratun madihah said...

Hahaha,sengal. dari S ke triple xl woooooo :D

anamizu said...

wehh nub..
hahahaha

MIDA MIDOT said...

kentutt :D haha

yui92 said...

S pun boleh =p

Umie Artoqiemie said...

ape nih ape nih .. isu sensitip bebeno.

alyaclumsy said...

hahahhahaha pukoi, pukoi

Taufiq Tiramisu said...

bangang bangang hahahaha. aku pkai triple xxxl. kah3.

New Entry : Jangan Mengharap Kalau Dah Sedar Diri Tu Tak Layak

aleen aiden said...

amboih!triple x terus!

aniswany said...

HAHAHAHA MCM TOYA ! SAIZ S JA ? HURMM

Solihin Zubir said...

saiz S, tp snggup nk beli triple XL nowh.. punya la nk cover.. haha..

pakai spenda lemaih weyh..

nub said...

@aniswany hahaha.. pemahaman yang mudah tapi salah an..

Sarah Mohd Saleh said...

hirhir..asal boleh jer mung nih..kononnye npk gorgon abeshhh letewwww

cik domo manieys said...

haha.. lawak lawak

Anitafasha said...

Wakakaka.. Giler hampeh..

.Dilla Nur. said...

erkk... abeh la... :|

unknown said...

haishhh...gelak golek2 gua..

nurkaloi said...

hahahah org cmni punn ade eaaa
hahaha mengong tol

Penggemar Coklat said...

ahahaha.. lempang kang XD

A retarded kitty said...

FAKTA: Jantan mahukan belalai gajah yanng panjang dan betina mahukan nasi lemak yang penuh susu eh silap santan.

Atiqah Wadiah said...

haha~sengal lah korg dua nih..

Peto (nurul izzati) said...

hahahaa .pon boleh xD

Fathiah Hamim said...

aikkk! kaitan pulak saiz S tuh dengan 'benda' tuh! =D

EnciK AxixOu said...

kene la pakai ketat2..baru la best nk g mandi laut..haha

Elie Lily said...

nub ni sengal ayam tao!

gigiAriEma said...

hahaha hipokrit toy la dua laki ni.
awt memang org tengok lagutu ka la ni nub oi? xphm gigi..^.^

i am S!L4H.. said...

perlu ke besar2??

erk!

Syazwan Che Deraman said...

ooo..sebelum ni dia ukur guna denda macam batang paip tu la..
aku baru tahu.
keh keh keh.

Nalisa Syahira said...

semata mata , haha .

UNA budak BAEQ said...

oh
=..=

nabila faryzza said...

err, HAHA! adoi! kelakar gila :P