19.10.11

typo yang super pelaq

Berikut adalah senarai typo yang mana jika berlaku, pelaq jugaklah akibatnya. Contoh ayat betul dan ayat typo disediakan. Segala kesilapan kefahaman maksud adalah tanggungan sendiri. Typographic error semata-mata naa.




tonggang  =>  tonggeng

tu depa tu weng la lepas tonggang
tu depa tu weng la lepas tonggeng



pukoi  =>  puki    

datang memukoi di sini  =)
datang memuki di sini  =)                                          



mukabuku   =>   mukaduku

kita berkenalan dalam laman mukabuku....
kita berkenalan dalam laman mukaduku....      




kangaq   =>   langgaq

woi ritu aku pi Kangaq, Perelih
woi ritu aku pi Langgaq, Perelih             (tang mana mai Langgaq di Perelih pulak oi)




voodoo   =>  boodoo

mana boleh percaya voodoo 
mana boleh percaya boodoo                      (nak percaya pasaipa, ngap sudah)




suka  =>  duka

awak betul-betul buat saya suka 
awak betul-betul buat saya duka            



helo   =>   telo

helo there! 
telo there!                                                   (mana teloq?mana teloq?)


hi  =>  hu

hi there!
hu there!                                                     (u mean who's there?)



die   =>  pie

if u say u dont love me, i will die!
if u say u dont love me, i will pie!           




kaki   =>  kati

haa makcik kedai, nak kacang panjang sekaki
haa makcik kedai, nak kacang panjang sekati



buku   =>  bulu

tadi kan, I beli banyak buku kat kedai tu..
tadi kan, I beli banyak bulu kat kedai tu....                     (bulu jembut, berapa kilo u beli?)



viva  =>  vavi

wahh cantik kereta viva kau
wahh cantik kereta vavi kau                                    (kereta babi? mintak pukoi nampak)



comel lote  =>  comel kote

wahwah.. comel lote bf ko eyh
wahwah.. comel kote bf ko eyh                                            .....????..





nub   =>   kacak

oh si nub tu la pemilik bbsb. 
oh si kacak tu la pemilik bbsb.  

oh sama sekali anda tak typo, memang itu yang sebenarnya. harharhar


39 kali pukul:

Anisa Hang Tuah said...

hahahah!!!

sleeping_maniac90 said...

HAHAHAH
bongek.. adoii

anamizu said...

hahahaha! nub ngek =P



luv,
cik ana

cik ciput said...

nub, part comel lote tu censored kot!hahaha

stalker hebat ! said...

hamboi kau nub. kemain ag an. typo lebey nihhh.





hahha^^

Dosh Saleem said...

wahahah.otak ang berlendiq sunggoh! nice entry bro.

nub said...

nis : =)

sleep maniac : ha apa? tongek? hahak

ana : hehek =)

cikciput : ahaha. comel lote bf hang naa

stalker : wahaha. hamek hang

dosh : harhar. lendiaq lendiaq

black butterfly said...

citt...ayat yang bawak tu xtahan....aper pun xblohe...huhu^^

gigi.taring said...

tu diaaa. xD

ILA HonEyBuNNy said...

wahahhahah...macam2 la.....tertypo neh..ehheh...

Afiqah Anwar said...

kereta vavi. LOL. ahahah!

omg dah lebih gelak untuk harini.

delarocha said...

yo lahhh

Wadi AR said...

ouhhhhhhhh KACAK lu ni.

Nur Aizureen Md Zahir said...

nub = kacak ??
gilakah ?? wakaka :P
okaylaa,,hang kacak

*mata ke atas tgn ke bahu..huhu

ABU said...

yg lucah pun ada hahahaha

ghost writer said...

pasaipa hang nih..hang nak marah kat sapa?mai habaq kat aku.aku duk penin pikiaq tang mana langgaq kat perelih.

hahaha!

Rara. said...

yang last sekali itu benar yang sebenarnya typo. muaahaha

iday said...

hai kacak :)

Miss Dolce and Gabbana said...

hahaha.Sakit perut aku gelak oh.Ni melampau typo ni Nub. :P

KAMIHIDUP said...

nub kacak? okay fine. hahaha.

miss Fyqa said...

Opss. Haha..
gelak je la cheq ari ni.. :)

farah izwani said...

kahkah.
error.

Azreen Amran said...

nub => kacak


haaaa betul sgt la tuh ;p

NURUL NADIA ROSLAN said...

nakharun! yang bawah tu paling tipu! haahahhahaha

Eyka said...

nub >> kacak

okey yg ni kelakr..

keh keh keh..haha:p

Azyan said...

typing error yang last sekali tuu tak boleh blah.beza banyak gila nub dengan kacak.keke :D

Sarah Mohd Saleh said...

sengal....gile typo cmtuh

Anitafasha said...

Paling pelik, nub kacak.. kacak ke? hahaha

qlah said...

kesimpulan , berhati-hati ketika menaip...


hahaha

tiEha said...

ahaha! nub mmg kacak pun! EH! ye ke..? cute pasti! :)

Woofer Storm said...

mmg betul..tapi bab last2 tu mgkn tak kot...rsanya aku lagi kacak kot..haahaaa gurau^^

nice bro..bz ke??

BonekadalamChermin said...

hahaha

last line conclude all

nub = kacak

ekhem!

nub said...

black butterfly : ahaha. itulah yang sebenaqnyaa

gigi taring : hehek =)

ila : macam-macam adaa =)

afiqah anwar : haha. dah berapa kilobait dah gelak harini?

delaroc : layankan ajalah naa

wadi : hehek. typo aja tuu

aween : hihi. sentapnakk

nub said...

abu : wahaha. adesss3

gw : itulah tu. nakharun betuiii ouh.

rara : itu yang betoi lah! harhar

iday : hai cantik =)

mdg : overdosetypo. hehe

kami : okay fine fine fine. hehehe

fyqa : haha. panjang umor anda

farah izwani : error 404.

azreen amran : betuiilah tu. layankan aja. harhar

nub said...

nnr : haha. nakhorom. tu lah yang paling betoi

eyka : hihi. adess adess

azyan : elele. saja lah tu takmau ngaku. haha

sms : over overdosetypo. =)

anitafasha : kacak lorh! harhar

qlah : iya, itu benar sma sekali

tieha : haa dengaq tu..hangpa ni..

wooper : hahah. lengleng saja bro. baru dalam proses nak sihat

bonekadlmchermin : ekhem! haha

Siti Mashitah Saidin said...

haha. pedia la hang

izzana said...

amboipun censored benau .. hahaha gile typo. yg last tu tk thn

Aesya Zealous said...

aku rasa ni semua typo sengaja nihhhh...haha

ShuN Ju said...

huhu... kau lawak nub. aku istiharkan tuk byk stalk blog anda scra ikhlas